Błyskotliwa grafika i animacja kuszą i mogą mieć bardzo pozytywny wpływ na wrażenia użytkownika. Po prostu używaj ich odpowiednio i pamiętaj o kilku prostych wskazówkach: Korzystaj z multimediów, aby bawić i oświecać potencjalnych klientów.
Animowany baner, zgrabne wideo lub interaktywne treści zwiększą „iloraz zainteresowań” Twojej witryny i zatrzymają odwiedzających na dłużej. ALE – nie zmuszaj odwiedzających do zniesienia czegoś, co ich nie interesuje lub na co nie mają czasu, i nie pozwól, aby „multimedia” przytłoczyły Twoje pozostałe treści. Zrób to „na wynos”. Udostępniaj na stronie Gdynia do pobrania podcasty, prezentacje i formularze użytkownikom odwiedzającym strony Gdynia, którzy nie mogą zostać na dłużej, ale chcą zabrać ze sobą niektóre informacje.
Nie zaniedbuj treści HTML ze względu na blichtr. Wyszukiwarki strony Gdynia nie mają uszu i nie mogą czytać Flasha, JavaScriptu, a nawet plików PDF . Każdy element Twojej witryny powinien działać szybko i poprawnie. Zepsute lub źle skonstruowane komponenty sprawią, że Twoi goście strony Gdynia będą sfrustrowani i rozczarowani Twoją firmą. W całym spektrum wszystko powinno działać zgodnie z oczekiwaniami, w tym hiperłącza, formularze kontaktowe, wyszukiwanie w witrynie, rejestracja wydarzeń i tak dalej.