Według niedawnego badania w Wielkiej Brytanii , blogerzy zajęli trzecie miejsce w rankingu najbardziej godnych zaufania źródeł informacji, ustępując jedynie znajomym i rodzinie. Zgadza się – blogerom darzy się większym zaufaniem niż celebrytki, dziennikarze, marki i politycy.
Ale jak w ogóle skłonić ludzi do zakochania się w swoim blogu? (Oczywiście oprócz niezwykłej treści).
Cóż, tak jak strona główna Twojej witryny jest jak drzwi wejściowe do Twojej firmy, projekt Twojego bloga – podobnie jak tablica powitalna – jest drzwiami wejściowymi do Twojego bloga biznesowego.
Jeśli nie przyciągasz ludzi wizualnie, w jaki sposób skłonisz ich do podjęcia kolejnych kroków, aby faktycznie przeczytać (i miejmy nadzieję, zasubskrybować ) Twoje treści? Gdy skończysz tworzyć wysokiej jakości treści, nadal masz wyzwanie, aby przedstawić je w sposób, który jasno określa, o czym jest Twój blog. Obrazy, tekst i linki muszą być dobrze wyeksponowane – w przeciwnym razie czytelnicy mogą porzucić Twoje treści, jeśli nie są one prezentowane w sposób atrakcyjny, łatwy do naśladowania i wzbudzający większe zainteresowanie .
Dlatego zebraliśmy kilka przykładów stron głównych blogów, abyś znalazł się na właściwej drodze do zaprojektowania idealnego bloga dla swoich czytelników.
Cześć, to jest komentarz.
Aby zapoznać się z moderowaniem, edycją i usuwaniem komentarzy, należy odwiedzić ekran Komentarze w kokpicie.
Awatary komentujących pochodzą z Gravatara.