Dlaczego długopisy reklamowe działają jak prezenty dla klientów?

DLACZEGO PIÓRA REKLAMOWE DZIAŁAJĄ JAKO PREZENTY PROMOCYJNE?

Gratisy, produkty promocyjne takie jak długopisy reklamowe mogą być najbardziej lubianą formą reklamy, biorąc pod uwagę, że w niedawnym artykule w New York Times wspomina się, że firmy w Polsce rozdają materiały promocyjne o wartości 20 miliardów złotych rocznie! Głównym tego powodem jest to, że takie produkty mogą wpływać na zachowania konsumentów. W rzeczywistości 88% klientów wycofało produkty promocyjne otrzymane w ciągu ostatnich 12 miesięcy, w porównaniu z 71% konsumentów było w stanie przypomnieć sobie reklamy drukowane. Wśród najpopularniejszych artykułów promocyjnych znajdują się przybory do pisania, takie jak długopisy reklamowe, pendrive’y, kubki i akcesoria do noszenia.

JAK PIÓRA REKLAMOWE POMAGAJĄ POPRAWIĆ WIZERUNEK FIRMY?
Jeśli szukasz dobrego zwrotu z inwestycji w rozdawanie artykułów promocyjnych, długopisy reklamowe mogą okazać się dobrym wyborem. Buduje dobrą wolę: niezależnie od tego, czy podarowujesz je swoim pracownikom, klientom docelowym czy interesariuszom, spersonalizowany długopis zawsze będzie świetnym sposobem na zbudowanie dobrej woli dla Twojej firmy, ponieważ badania pokazują, że są one postrzegane jako przydatne prezenty. I wszyscy uwielbiamy otrzymywać prezenty, prawda? Trwałe wrażenie: długopis reklamowy będzie używany przez długi czas, a nawet może zająć widoczne miejsce, wyświetlane na biurku odbiorcy. Oznacza to, że oprócz odbiorcy myślącego o Twojej firmie za każdym razem, gdy piszą, inni zobaczą logo Twojej firmy, zwiększając Twój zasięg, a tym samym wpływ.

Niedroga opcja: oprócz popularności, narzędzia do pisania jaką jest długopis reklamowych są uważane za jedne z najpopularniejszych prezentów firmowych ze względu na ich opłacalność. Zaoszczędzone pieniądze można następnie wykorzystać na inne działania marketingowe, a nawet ponownie zainwestować w biznes. Kierowanie do określonych odbiorców: jeśli masz przedmiot, który jest wystarczająco mały, aby można go było łatwo przetransportować w dużych ilościach, możesz łatwo kierować reklamy do określonych odbiorców i określonych regionów. Niezależnie od tego, czy jest to wprowadzenie produktu lub usługi, targi, czy nawet życzenia świąteczne, spersonalizowane długopisy mogą dobrze działać. Krótko mówiąc, niewielkim kosztem zwiększasz swój zasięg.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

11 − 10 =