Pierwszą rzeczą, którą będziesz chciał zrobić, to skonfigurować nową kasę internetową z ekranem dotykowym. Aby zachować spójność z branżą detaliczną, restauracyjną i płatniczą, jako firma Arkomp Poznań będziemy określać Twój rejestr jako punkt sprzedaży (POS).
Jeśli zdecydujesz się na zakup nowoczesnego systemu POS, jakim jest kasa internetowa w Poznaniu, działająca na iPadzie, proces konfiguracji powinien być dość prosty. Będziesz chciał podłączyć urządzenie do zasilania, włączyć je i pobrać aplikację do rejestracji systemu. Możliwe też, że aplikacja do rejestracji została wstępnie załadowana na tablecie.
Zanim zaczniesz korzystać z rejestru, zaloguj się do aplikacji back office swojego systemu i skonfiguruj resztę systemu punktu sprzedaży. To oprogramowanie zaplecza umożliwia dodawanie zapasów, konfigurowanie stawek podatkowych, dodawanie nowych pracowników, przeglądanie raportów i zarządzanie całą firmą poprzez kasę internetową w Poznaniu. W nowoczesnych systemach dostęp do tej aplikacji w jaką wyposażona jest kasa internetowa w Poznaniu jest zwykle uzyskiwany za pomocą przeglądarki internetowej na laptopie lub komputerze stacjonarnym.